tisdag 24 maj 2011

Mollys scrapbooking

Jag har under ett tag varit intresserad av att skaffa ett månadskit med scrapbooking produkter. Då får du för en kostnad matchande produkter hem varje månad. Jag valde Mollys scrapbooking - kreativa kit. Då kan man välja mellan shabby chic och färgglatt. Jag trodde jag helst skulle vilja ha det färgglada, men sen kollade jag de gamla kiten och vissa av de färgglada var inte min smak medan jag kände att jag ville ha ALLA shabby chic kit! Så då blev det så :) Jag mejlade för att få en plats och fick då erbjudande att börja redan från majkitet och då få två kit i början av juni! Det tyckte jag var jättebra för det kitet var verkligen superfint. Och nu har jag sett en sneakpeak på junikitet och längtar efter att få hem det!

Här är majkitet, cardstock, mönsterpapper och dekosar! Sen valde jag att köpa till majs extrakit:

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?